wtorek, 29 czerwca 2010

Biżuteria, biżuterią ale naprawdę czas na zmiany

Od pewnego czasu nosiłam się z zamiarem zmian na moim blogu. Biżuteria, chociaż temat bardzo ciekawy, nie jest jednynym tematem i choć będę dalej o niej pisywać to zdecydowałam się zacząć pisać też o innych sprawach.

Na dzień dzisiejszy większość postów będzie po polsku.

W tym blogu będę pisać o różnych sprawach, szczególnie o takich, które mnie męczą i frustrują.


ps. proszę o wybacznie mi błędów językowych i ortograficznych. Staram się ich nie popełniać, jednak mam pewne naleciałości z języków obcych, które nie zawsze jestem w stanie wyłapać sama podczas edycji tekstów.

Ps. chciałabym tu podkreslić iż jako, że żyjemy w demokracji z wolnością słowa i wyznania ten blog jest właśnie moją 'wolnością'. Prezentuję w nim własne opinie, i nie ponoszę odpowiedzialności za urażone uczucia, nadinterpretacje, domiemania innych osób, które czytają to co napiszę (umywam ręcę od tego co jakiś 'inteligent' może wymyślić w związku z moimi opiniami).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz